Sunday, June 27, 2010

mizz u..

Yesterday,I go back to my Rent hOuse at Mersing...

Go to picnic with my family...

feels SAD after my family leave me here...

taking my MENTOS SOUR MIX,my family's favourite candy....

I eat it with tears...

At the same time,sky also accompanying me and crying with me...

just wanna say,mama,abah,ery,erah,alOng...

MISS U all SO MUCH!!!
mum and dad

aLong with her HERO

my luv brO,Ery

My cute sister,EraH

Wednesday, June 23, 2010

can sOmebOdy help me?


(terpakse senyum,biar kOwang ske bce blOg nie...hehe~~)


feels bad!!(~_~)

feels sick after thinking must go back tO Mersing~~

tensiOn!!

kne hidup dldm keadaan keseorngan ngan ssah..~~

emm,sbar yeap,ryna...nnti thn dpan ko ddOk ngan family ko~~

heemm...araP bgitulH....~~

(gler nye sdey!!!)


Wednesday, June 16, 2010

kubuka tOpengkuH

╔══╗
║██║ ♫♫♫♫
║(O ║ ♫♫♫----(My Dear)
╚══╝ ♫♫ -----
---------(•̪●)--- ( L'Arc~en~Ciel )


█ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ ▄ █
Min- - - - - - - - - - - -●Max

► Play. ▌▌Pause


sOwylh yunk coz dh lmE suda tidaK mng'update' blOg...hehe...mklOmlh,bwu BLEk dri kmpOng halaman syE,Rompin....

hari ini,tanggal 16hb jun 2010,aqu tlah dikejutkn oleh 5 kwn baEk sye iaituH mOOn,Naz,Diana,Ama ngan Puteri dengan sebuku kek hari jadi...hehe...(slepas aqu ngadu kat mOOn yg aqu x de dpt kek thOn nie...sdey gler...)thanx,u all!!!(nk nanes lOrh!!)
(yunk,cntek dan sdap kek nie...)

(naz ngan Diana)


(Puteri,Ama ngan MOOn)

Kowang mmang da bEstlh!!!
cyunk kOwang lbey!!!


hri nie,mmang aqu glak hbEs....thanx u all cOz dh wat aqu ketawa ikhlas hri nie....dh lme x ketawa seikhlas nie....hOpe kOwang still leh jdi BFF aqu smpai ble2....THANX A LOT,YUNK!!!AISHITERU!!!

Saturday, June 5, 2010

I can't give you anything but my love!!

brdasarkn tajuk kat atas,tuH tajuk lagu The Stylistics,digunakan untuk iklan komersial Gatsby...cume diolah tajuknye mnjadi"I can give You Gatsby"..kat sini aqu bkn nk jual brg yerp,kak...just nk intrOduce duta prOduk nie,Takuya Kimura!!x tau sjak beberape hari niE,aqu angau ngan die..(sorry,my hOney-hubby HYDE,I couldn't avOid it...gOmen!!!)



nie iklan kOmersial terbaru beliau...
(cOmey kn teddybear die tuH kan?? nk gak sme rmbOt cm tuannyE..)

sbnarnye bkan iklan nie yg wat aqu gler byang kat mamat nie...aqu sbenarnye gler kat die mse aqu start nengOk cte Tsuki No Koibito(~moon lover~)...dielh Heronye...hehe...watak die dlm cite nie..die nie EgO sngat..die president satu syarikat perabOt yg dikira terbesar di Jepun..sehinggalah die jumpe dngan 3 owg wanita...
anyway,cte nie bwu jerp ditayangkn kat Jepun..bwu jerp 4 episOde...diowg siarkn cte nie setiap hari isnin,x salah aqu kOl 9 mlm..(kat negara kte,kOl 8 mlm)
so,trpakselh aqu tnggu MySoju upload episod yg seterusnye...(mysOju,gambatte-nee!!)





Tuesday, June 1, 2010

luv u bOy!!

SumE owg tau,Aqu nie seOwg yg memilih.....so klO kOwg nk tau apE ciri2 lelaki yg aqu tringin sngat...cHeck this aww!!!

1st,HYDE!!!

ciri2 nape aqu mnat kat mamat nie :
  1. gler pnye handsOme(de muke kacukan skEt walaupOwn sbnarnye x)
  2. suarE die,aduH!!Leh wat aqu cair..
  3. walau dari sudut mne pOwn,mmang sntiase jerp sedap dipandang...
  4. walaupOwn dh msOk 41 thn(sme umO ngan mak aqu!!),de bini,dan anak...tpi still maintain populariti diE...
  5. die sukE kat bdak2..
  6. hyde!!u always in my hEart!!(haha!!)
2nd,Aiba Hiroki!!

knape aqu mnat diE??

  1. cute sngat!!!
  2. pndai menari...
  3. aqu start mnat die msE sOwang kwn aqu nie introduce die dkat friendster..and that nEngoK die kat prince Of Tennis Live Action..

3rd,Faizal Tahir!!

npe eh aqu mnat gler kat die?

  1. maybe cOz ade ciri2 cam hyde skEt die niE!!
  2. lagu2 die aqu mnat glEr lOrh!!(walaupOwn aqu niE bkan lagu mElayu pnyE fanz)
  3. diE kacak!!(jgn ryna,laki Owg die nie!!)

4th,Lee Min Ho!!
npe aqu mnat kat mamat kOrea niE?

  1. handsome lorh!!
  2. rmbOt die stylO habes!!
(maaf mOOn,aqu ske kat diE!!!)

5th,Haruma Miura!!
knape aqu mnat ngan dak nie??
  1. cOmey,mkE suci glEr!!
  2. rmbOt stylO...
  3. aqu mnat die start ble aqu tngOk cite crOw zerO 2 ngan kOizOra....

sbenar ramai agi...tpi x kn aqu nk tunjuk sume kn??nie antara yg teratas....sO,klO nk usha aqu,jngan lupe msti de ciri2 diatas...(haha!!!)
mngkin sbb faktOr inilah,aqu still agi SINGLE...haha!!